OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!
Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt och mejl.
Kvalifikationer
Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
Erfarenhet av kundservice
Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.
Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juli till augusti
Start: Enligt överenskommelse. Urval sker löpande!
Placering: Fabriksgatan 24, Örebro (finns möjlighet till hybrid)
Arbetstider: Kundservice bemannas vardagar (08-17)