Norsktalande Kundservicemedarbetare till storbank!

Norsktalande Kundservicemedarbetare till storbank!

Arbetsbeskrivning

Har du tidligere erfaring fra et tjenesteyrke og har gode kommunikasjonsevner? Ønsker du å være ansiktet utad til en best mulig kundeopplevelse i en av landets store banker? Hvis du leter etter en jobb der den røde tråden er å tilby service i verdensklasse, kan du lese videre!
Om tjänsten
Perido söker nu en kundservicemedarbetare till en storbank som är representerad i alla nordiska länder. Du blir en del av ett härligt team som samarbetar för att hantera bankens korttjänster. Kundservice sker främst via telefon och mejl. Arbetet sker på plats på kundens kontor strax norr om centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare ger du information, råd och vägledning via främst telefon och mejl. Kundernas frågor kan handla bland annat om fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntefrågor. Du sätter dig in i varje kunds unika ärenden inom både det privata och företagssegmentet.
I ditt dagliga arbete förväntas det att du:
Arbetar enligt fastställda instruktioner, policyer, och mål satta hos företaget
Läser på och har god förståelse och kunskap om företagets produkter och tjänster
Är serviceinriktad och professionell i samtliga kundinteraktioner
Hjälper till att samla in feedback från kunder och driva förbättringsaktiviteter för att bidra till utveckling av verksamheten
Genomgår kontinuerlig utbildning som krävs för dina arbetsuppgifter

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker brinner för att ge service och gör ditt yttersta för varje unik kund. Du blir en del av ett nytt team och som lagspelare bidrar du till ett trivsamt arbetsklimat samt sprider din kunskap vidare till kollegor. Du berikas med coachning och feedback från din chef för att få hjälp att nå både dina samt teamets mål. Du motiveras av att ibland tacklas med mer komplexa ärenden och har lätt för att kommunicera med olika typer av människor.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning
Tidigare arbetslivserfarenhet av service
Telefonvana och är bekväm med att prata med kunder på norska
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på norska
God IT- och systemvana

Plus i kanten:
Erfarenhet av arbete i kundtjänst eller support
Eftergymnasial utbildning
Intresse för bank- och finansbranschen

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader, med chans till förlängning eller rekryterad av kunden. Tillträde i mitten av augusti.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32386 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vi kan hjälpa både dig som är i början av din karriär och dig som har lång erfarenhet inom ditt yrkesområde. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2021
  • Ansök senast: 27 juni 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024