OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig norsktalande servicestjärna som vill tillhöra ett härligt gäng hos ett av våra mest välkända varumärken i Norden - Synsam!
Om Synsam
Synsam Group är idag Nordens ledande optikkedja inom Eye Fashion och ögonhälsa med omkring 500 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Med hög kompetens, teknologi som ligger i framkant och med stort engagemang erbjuder vi våra kunder personliga och prisvärda kvalitetslösningar. Synsam Group är ett innovativt tillväxtbolag som omsätter ca 4 miljarder och har ca 3000 anställda. Vår ambition är att fortsätta stärka positionen som branschledande inom både ögonhälsa och ögonmode, med ett tydligt integrerat hållbarhetsperspektiv genom hela värdekedjan.
Du välkomnas till Synsams huvudkontor till en långsiktig roll i butiksupporten tillsammans med ett dedikerat team på 8 personer som alla brinner för att leverera en fantastisk service till kollegorna i butikerna. Tjänsten kommer att inledas med en gedigen utbildning för att du ska få alla de verktyg som krävs för att lyckas i rollen.
Om tjänsten
Tillsammans med ditt team kommer du att hantera ärenden via mail och telefon från anställda i Synsams butiker. Du hjälper således Synsamkollegor på primärt den norska marknaden men även övriga nordiska marknader i frågor gällande företagets produkter, avtal, beställningar och frågor som inte kan lösas i butiken direkt.
Vi söker dig som:
- Talar och skriver flytande på norska och känner dig bekväm med att prata med dina nordiska kollegor.
- Har erfarenhet av att jobba med service och har systemvana. Kundservice är väldigt meriterande men inte ett krav.
- Erfarenhet från optikbranschen är starkt meriterande.
- Är nyfiken på att lära dig nya saker och tar gärna ägandeskap för ditt arbete samt har ledaregenskaper.
- Du är pedagogisk, lyhörd och nytänkande som är öppen för utveckling.
Praktisk information:
Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Arbetstider: Måndag - fredag klockan 08.00-17.00
Placering: Kungsholmen, Stockholm.
Förmåner: Goda villkor, personalrabatt, friskvård, mm.
Frågor är välkomna till ansvarig rekryterare Nadja på nadja@thewofi.se. Selektering av ansökningar och intervjuer sker löpande så missa inte chansen att söka tjänsten redan idag!
Sökord: support, service, kundservice, kundsupport, butikssupport, kundeservice, butikkstøtte, norsk, norska, norsktalande, norwegian
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666