OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för service samt talar och skriver flytande på norska? Då kan det vara dig vi söker! Tjänsten startar den 18/10 och vi jobbar med löpande urval så sök redan idag för att inte missa chansen!
OM TJÄNSTEN
På Xzakt kommer du jobba i ett team som arbetar gentemot resebolaget TUIs norska kunder. Du blir en del av ett expansivt företag där din personliga utveckling värdesätts högt. Xzakt letar ständigt efter nya stjärnor – duktiga medarbetare som vill utvecklas och växa tillsammans med dem.
Du erbjuds
* En gedigen introduktionsutbildning, under 3 veckor får du utbildning i TUIs system för att du ska ha bästa möjliga förutsättningar
* Goda utvecklingsmöjligheter, Xzakt är på stark frammarsch, det finns därför goda möjligheter att växa inom bolaget för dig med ambition och vilja
* En gyllene möjlighet att få spetskunskaper inom kundbemötande och personlig service.
Detta är en direktrekrytering till vår kund vilket innebär att rekryteringsprocessen sköts av Academic Work men att du kommer anställas hos Xzakt Kundrelation.
ARBETSUPPGIFTER
* Arrangera och boka resenärers drömsemester över telefon och mejl
* Besvara frågor och funderingar, genomföra ändringar i bokningar och arbeta med problemlösning innan och efter resenärernas semester
VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver på flytande norska
* Är trygg i att kommunicera på engelska i tal och skrift
* Är serviceminded och trivs med att ha telefon som främsta arbetsredskap
Till den här tjänsten söker vi dig som har intresse och vilja att jobba med kundservice och vi kommer lägga mer vikt vid dina personliga egenskaper än vad som står i ditt CV.
Övrig information
* Start: 18/10
* Omfattning: 40h/veckan, Måndag- Fredag 8:00-17:00.
1-2 Lördagar i månaden.
* Placering: Gävle, distansarbete kan inte erbjudas
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Xzakt Kundrelations önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
INFORMATION OM FÖRETAGET
Xzakt Kundrealation startade år 2000 av entreprenören Gunilla Von Platen. Idag är de över 300 medarbetare med kontor i Skellefteå, Gävle, Eskilstuna och Stockholm. Sedan starten har de varit övertygade om att det viktigaste ett företag har är sina kundrelationer. Xzakt har därför utvecklat en unik modell för att erbjuda sina samarbetspartners marknadens bästa lösning för att ge service i världsklass, en upplevelse man vill komma tillbaka till och allt det till en kostnad som är effektiv samt förutsägbar. De gör det genom en kombination av smart teknik och fantastiska medarbetare!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231