Norsktalande Kundservicemedarbetare till Zoo.se’s E-handel

Norsktalande Kundservicemedarbetare till Zoo.se’s E-handel

Arbetsbeskrivning

Zoo.se’s E-handel växer så det knakar, vilket innebär att Zoo.se behöver stärka upp sitt team med en ny norsktalande stjärna till deras E-handel och kundservice.

Om Zoo.se
Zoo.se är en svensk zoobutikskedja, med både E-handel, butiker och egna veterinärkliniker. Zoo.se har varit verksamma i branschen i över 30 år. De växer ständigt och är i dagsläget drygt 180 djurfantaster som jobbar inom olika områden.
Nu rekryterar vi en norsktalande erfaren kundservicemedarbetare med kunskap inom E-handel och kundservice, då vi nu satsar på den norska marknaden. Som medarbetare på Zoo.se’s E-handel får du varje dag hjälpa mängder av härliga kunder och deras husdjur genom deras köpupplevelse. Deras butik är fylld till bredden med produkter för alla sorters husdjur. Som kundservicemedarbetare är det därför viktigt att du hela tiden lär dig om våra produkter för att du ska kunna ge kunden den bästa servicen.

Arbetsuppgifter
Zoo.se har som sitt viktigaste mål 100% nöjda kunder och du skall i allt du gör på ett engagerat sätt bidra till att Zoo.se’s e-handelskunder blir 100% nöjda genom hela köpprocessen. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand vara att svara på kunders frågor via mejl, sociala medier och per telefon. Du kommer även att hjälpa till med returhantering, order- och fakturahantering, kontakter med butikerna samt med våra leverantörer. I denna kundservice är vi ett litet team där alla tar ansvar för att hjälpa, stötta och göra det enkelt för sina kollegor samt bidrar till utvecklingen av vår kundservice.
Du skall bry dig om våra kunder, klara av att hålla ett högt tempo och vara fokuserad på dina arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM:
- Har norska som modersmål
- Har lätt för att formulera dig på ett professionellt sätt på norska i både tal skrift.
- Talar och skriver engelska obehindrat
- Har goda datorkunskaper och behärskar Office 365
- Har erfarenhet av e-handel kundservice.
- Vill ta ansvar, är flexibel och brinner för service och försäljning.
- Är noggrann, prestigelös och självständig.
- Är engagerad i ditt jobb och alltid strävar efter att göra ”det lilla extra”.
- Är ordningsam och stresstålig, då arbetstempot ibland är högt.

Meriterande kunskaper:
- Magento
- Klarna Checkout
- Visma Business
- Tidigare erfarenhet av zoobranschen

Anställningsform:
Tjänsten är en fast tjänst med provanställning hos Zoo.se
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

I denna rekrytering samarbetar Zoo.se med Barona.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Emelie Holmström Jahncke emelie.holmstrom.jahncke@Barona.se

Omfattning:
Deltid till Heltid
Placering:
Brunna, Kungsängen (alternativt Alvik)

Om Barona
Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Vi har funnits sedan 1999 och finns idag i 10 länder. Vi är en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda, vi ser till att det blir lätt och smidigt för både dig som anställd och dig som uppdragsgivare. Vi erbjuder våra kunder skalbara och hållbara personallösningar. Allt detta så vi kan erbjuda olika tillvägagångsätt och möjligheter till våra egna anställda i alla skeden av deras karriär! Barona är kollektivavtalsbundet och hos oss har du alltid nära till din närmsta konsultchef som är dedikerad till ditt uppdrag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zoo.se Trading i Norden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024