Norsktalande Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Norsktalande Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu fler medarbetare under en intensiv och fartfylld period. Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse men som senast 14 november. Urval sker löpande!

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt lördag (09-18) och söndagar (14-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sonat
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 12 april 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024