OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår fina och uppskattade kund DHG i Kista söker vi nu för rekrytering en norsktalande stjärna med härlig energi. Här får du möjlighet att arbeta i en stor internationell koncern inom medicinteknik där utvecklingsmöjligheterna är goda!
Tjänsten
I rollen ingår du i ett nordiskt team och tillsammans erbjuda ni förstklassig service till DHG:s kunder. Du kommer ansvara för kunder på den norska marknaden och stöttar upp i det svenska teamet. Rollen är bred och passar dig som trivs med både service och administration. Tjänsten är på heltid (40h/v) med start omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Arbetsuppgifter
I rollen kommer du ha olika ansvarsområden.
Kundservice/Order:
• Ta hand om kundservice för den norska marknaden via mejl och telefon
• Orderregistrering
• Svara på tekniska frågor samt frågor om artikelnummer osv.
• Skriva offerter samt assistera vid inlämning av anbud
• Registrera serviceordrar
• Skicka serviceuppdrag till servicepartner
• Uppdatera hjälpmedelsdatabasen
• Projektkoordinering av taklyftsmontage, vilket innebär:
• Koordinering för servicetekniker och kunder
• Följa upp att leveranser och att installationen utförs som planerat
Kvalifikationer
För att passa och göra succé i rollen ser vi gärna att du har:
• Några års erfarenhet som kundservicemedarbetare
• Mycket goda administrativa kunskaper
• Goda kunskaper i orderhantering
• Flytande kunskaper i norska och svenska i tal och skrift
• Du har god systemvana och kunskaper i Officepaketet
Personligt
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, kommunikativ, orädd och driven. Du trivs bra i en roll där det är en mix av både kunddialog och administration. Din samarbetsförmåga är mycket god och du stöttar gärna upp dina kollegor likväl som du inte är rädd för att be om hjälp om det är något som du inte förstår. Vidare är du ansvarstagande och ser till så att dina arbetsuppgifter inte blir liggandes. Du är också strukturerad och bidrar till ett positivt klimat.
Arbetstid/Varaktighet
Heltid (40h/v)
Placering: Kista.
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Passar beskrivningen in på dig? Det hoppas vi så klart att den gör! Vill du bli en del av vårat roliga konsultgäng? Tveka i så fall inte att skicka in din ansökan. Vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om DHG
DHG, Direct Healthcare Group, är ett globalt företag inom medicinteknik som genom innovativa och ledande lösningar strävar efter att utveckla individers hälsa och välmående. Företaget arbetar aktivt med att stötta vårdgivare och deras patienter genom patientvårdslösningar inom affärsområdena "Safe Moving & Handling", "Pressure Ulcer Prevention" och "Bathroom Safety". DHG arbetar i nära samarbete med vårdpersonal för att förbättra resultaten, sänka kostnaden för vården och utöka tillgängligheten för medicinska lösningar för människor med vårdbehov.
Sökord: Kundservice, norska, norsk