Norsktalande kundservicemedarbetetare sökes

Arbetsbeskrivning

MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och med drygt 5500 anställda experter i 80 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.

Tycker du om att arbeta med kundservice och har erfarenhet från bilbranschen? Talar och skriver du med lätthet på norska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu en medarbetare till vårt kundkontaktcenter.

I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med att kontakta bilkunder för att ge information och boka in service. Det kommer också att innebära att svara på telefonsamtal och mail från befintliga bilkunder för att ge information och lösa olika problem för dem. En del av tjänsten kommer även att innebära att supportera återförsäljarna i lojalitets- och goodwillärenden. Som kundtjänstmedarbetare kommer du vara del av ett mindre team där du arbetar med telefon och dator som arbetsredskap, för att ge kunderna förstklassig service! Du kommer att vara anställd av MSXI men arbeta heltid för en av våra kunder.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundmottagning och/eller har arbetat i ett kundkontaktcenter samt behärskar väl det norska språket. Meriterande är om du har arbetat inom fordonsbranschen. Som person är du glad, positiv och har lätt för att kommunicera med andra människor. Du har stort fokus på service och kundnöjdhet och har alltid som mål att överträffa kundens förväntningar.

Anställning och arbetsställe:
Anställningen är tillsvidare och på heltid med placering i Göteborgsområdet. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt.

Arbetsuppgifter:
- Kontakta befintliga kunder via telefon för att ge information
och boka in service
- Svara professionellt på kunders frågor via e-mail och telefon
- Ge information till kunden i olika områden kring bilägarskapet
- Kontakta återförsäljarna för klargörande i olika specifika problem
- Ge support till återförsäljarna i lojalitets och goodwill ärenden
- Föra in och bearbeta data i kundens datasystem

Önskvärd erfarenhet/kompetens
- Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
- Erfarenhet från fordonsbranschen
- Trivs att arbeta med mycket kundkontakt
- Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt
- Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull
- Mycket goda kunskaper i norska både i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både i tal och skrift
- Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket

Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 27:e april.

För frågor kring tjänsten, vänligen kontakta:
Ninni Andersson, Recruitment Coordinator, +46 (0)31-337 88 54

Besök gärna www.msxi.com för mer information.

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast
  • Heltid Tills vidare
  • Publicerat: 10 april 2015

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024