Norsktalande kundservicestjärna till företag i Solna

Norsktalande kundservicestjärna till företag i Solna

Arbetsbeskrivning

The Place är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi hoppas att just DU är vår nästa norsktalande stjärna inom kundservice! Ta chansen och bli en del av oss på The Place och få in en fot på ett globalt och innovativt företag i framkant!

I rollen kommer du, tillsammans med dina kollegor ansvara för att leverera service i världsklass gällande produkterna inom ert område till företagets kunder. Ni kommunicerar via telefon, mail och chatt samt arbetar med orderhantering via en kundportal. Du följer upp beställningar och arbetar med ärendehantering. Vidare kommunicerar du och samarbetar med kollegor i andra stödfunktioner och säljorganisationer i olika länder.

Vår kund sitter i sprillans nybyggda, luftiga och fräscha lokaler i Solna/Järva krog. Smidigt både för dig som bor nära, åker bil eller tåg. I huset finns såklart grymma kaffemaskiner för den som inte klarar en arbetsdag utan ett antal koppar. Blir du hellre pigg och alert i form av fysisk aktivitet? Då finns även ett gym i huset att nyttja.

Du kommer tillhöra teamet för Customer Support tillsammans med flertalet The Place kollegor och tillsammans i teamet arbetar ni med service och support för kunder i Sverige, Norge, Danmark och Sverige. Vi hoppas du kan starta relativt omgående och tänka dig att stanna hos vår kund i minst 1 år, med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten är på heltid, med arbetstiderna mån-fre 08.00-16.30.

Vem tror vi att du är?

För att göra succé i rollen och trivas i gänget tror vi att du har följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet från arbete inom kundservice/ kundsupport
• Norska flytande i tal och skrift
• Engelska flytande i tal och skrift
• Kunskap i något av de andra nordiska språken är mycket meriterande
• Erfarenhet av affärssystemet SAP och Salesforce är mycket meriterande

Vi tror att du är en person med positiv energi som är prestigelös och alltid stöttar och hjälper dina kollegor när det behövs. Du är inte rädd för att hugga i, är flexibel och har lätt för att prioritera. Vidare är du serviceinriktad, motiveras av ansvar, arbetar bra såväl självständigt som i team och har en positiv och lösningsfokuserad inställning.

Vart kommer du jobba?

Vår kund är ett stort globalt företag med kontor i flera länder. De har en stor bredd på sina produkter och bidrar till global utveckling genom miljöskydd, företagsansvar, ekonomiska framsteg samt socialt ansvar. Med effektivisering och automatisering så hjälper vårt kundföretag personer och företag över hela världen.

The Place – Where happy work happens

Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

Några förmåner som medarbetare hos The Place:

• En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter
• Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel
• Onboardingplan
• Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m.
• Friskvårdsbidrag
• Specialerbjudanden
• Mentorskap
• Nätverksträffar
• Kompetensutveckling

Nyckelord: Danska, kundservice, customer service, customer support, SAP

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Place AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2020
  • Ansök senast: 6 september 2020

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024