OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Synsam Group Sweden, det snabbast vÀxande optik- och livsstilsbolaget i Europa, söker nu serviceinriktade kollegor vÄrt Butikssupport-team pÄ huvudkontoret. VÄrt frÀmsta fokus Àr butikssupport och vi söker nu en medarbetare som vill utvecklas i ett bolag med stora tillvÀxtambitioner, positiv företagskultur och stort kundfokus! Trivs du i en bred och varierad roll och lockas av att arbeta pÄ nordisk nivÄ i ett snabbrörligt bolag tillsammans med ett hÀrligt team? DÄ vill vi trÀffa dig!
PÄ butikssupporten arbetar vi med att supportera Synsam Groups omkring 500 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland, med mÄlet att leverera exceptionell service som fÄr varje butik att kÀnna sig sedd. Vi arbetar engagerat med fokus pÄ hög leverans av service.
Om rollen
Rollen innebÀra att supportera Synsams butiker frÄn alla nordiska lÀnder men primÀrt fokuserar du pÄ lÀnderna dÀr du behÀrskar sprÄket. Supporten sker i första hand per telefon och via mail. Goda kunskaper i norska, svenska och engelska Àr ett krav.
Dina arbetsuppgifter bestÄr bland annat av att svara pÄ frÄgor gÀllande Synsams erbjudanden och produkter: glasögon- och linsabonnemang till privatkunder, företagsavtal och e-handel. FrÄgorna berör allt frÄn betalningar och leveranser, till kampanjer och uppdateringar i system.
Du stöttar butikerna i deras dagliga arbete och har breda kontaktytor inom organisationen. Teamet bestÄr idag av 9 personer.
Erfarenhet
Vi tror att du som söker har en naturlig kÀnsla för god service med en förmÄga att lyssna och se andra mÀnniskor. Du Àr positiv till naturen och att du alltid ger det lilla extra nÀr det krÀvs och att du har förmÄgan att sÀtta dig in i olika situationer.
Du Àr kommunikativ och lockas av en tjÀnst med breda kontaktytor och stora sociala inslag.
Har du tidigare erfarenhet av arbete med kundservice / butik Àr det ett stort plus.
Profil
För att trivas i tjÀnsten ser vi att du Àr en teamplayer, men nÀr det krÀvs tar egna initiativ. Vidare tror vi att du Àr en person som trivs i förÀnderliga miljöer dÀr kund och utveckling stÄr i fokus. Ditt arbete kommer till stor del att handla om att förklara komplexa saker pÄ ett pedagogiskt och lÀttsamt sÀtt, vilket Àr helt naturligt för dig. Kollegorna i teamet Àr ambitiösa, affÀrsmÀssiga och hjÀlpsamma och för att passa in vÀl i gruppen ser vi att du delar dessa egenskaper. Utöver detta ser vi sÄklart att du delar Synsam Groups vÀrderingar - för oss Àr kunden alltid nummer 1, vi Àr innovativa och vi tar ansvar.
Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Arbetstider: MÄn- fre 08:15-17:00 dÀr du cirka var 9 vecka jobbar lördag 9.15-18:00 mellan 10-15 men dÄ Àr du ledig fredag veckan dÀrpÄ
Placering: Kungsholmen, Stockholm.
Det hÀr Àr ett konsultuppdrag via The Wofi, ett certifierat bemanningsföretag nischat inom kundtjÀnst. Vi Àr kollektivanslutna och som konsult hos oss fÄr du en anstÀllning med avtalsenliga villkor gÀllande sjukfrÄnvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas ocksÄ en ansvarig mentor pÄ The Wofi som Àr tillgÀnglig under hela avtalsperioden för att sÀkerstÀlla att du trivs pÄ arbetet samt agera bollplank och rÄdgivare vid behov.
Urval och intervjuer sker löpande, sÄ vÀnta inte med din ansökan!