Norsktalande kundsupport till Gunnebo Cash Management

Norsktalande kundsupport till Gunnebo Cash Management

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gunnebo Cash Management. Du blir anställd på 12 månader och efter det finns goda möjligheter till förlängning.

Om företaget:

Gunnebo Cash Management är global leverantör av automatiserade lösningar för kontanthantering inom detaljhandel, banker och värdetransporter. Företaget har närvaro i över 25 länder där dem tillhandahåller en helhetslösning för kontanthantering genom hårdvaruprodukter, mjukvara och service. Deras produkter ökar effektivitet och säkerhet samt minskar administration och kostnader. Gunnebo Cash Management arbetar för att vara experter inom området och en ledande aktör på marknaden. De söker nu en ny medarbetare som vill bli en del av deras sammansvetsade team.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundsupport hanterar du inkommande ärenden från både den svenska och norska marknaden. Större delen av de ärenden som du hanterar rör frågor kopplat till maskiner för kontanthantering. Därtill besvarar du även frågor avseende kassaskåp och entrégrindar. Ärendena inkommer både via telefon och mejl där du hjälper kunden genom att felsöka produkterna på distans. Du vägleder och ger kunden instruktioner för att hitta en lösning på uppstått problem. Vid de ärenden som kräver det säkerställer du att en tekniker åker ut till kund och slutför ärendet på plats. Vid behov skapar du en order för reservdelar som ska beställas. På kontoret i Göteborg arbetar du i ett ambitiöst team om 16 personer. Vid start får du utbildning inom både hård- och mjukvara samt handledning av erfarna kollegor innan du sedan på egen hand börjar hantera ärenden. När du blivit trygg i din arbetsroll ges möjligheten att arbeta delvis på distans.

• Support och hantering av inkommande ärenden via telefon och mejl
• Mottagande av felanmälningar
• Orderhantering av reservdelar
• Eskalering av ärenden till tekniker

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasieutbildning
• God datorvana
• Goda kunskaper i norska, i både tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Meriterande med tidigare erfarenhet från kundnära arbete

Vi söker dig som har erfarenhet av att både skriva och tala norska, kanske från att ha arbetat ett par år i Norge. Utöver det trivs du i en roll där du får ge god service till dina kunder. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att agera rådgivande i kontakten med kunden och du ser alltid till att göra det lilla extra. För dig är ditt jobb en social mötesplats och du gillar att arbetet ger dig nya kontakter och relationer. Därtill är du en handlingskraftig och företagsam person som agerar snabbt när ett problem uppstår. Vidare uppskattar du en varierande arbetsbelastning och har förmåga att växla upp eller ner vid behov.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Typ av tjänst: Rekrytering
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, Customer Support, Customer Support Agent, kundtjänst, kundsupport, supportmedarbetare, kontanthantering, orderhandläggare, orderadministration, administration, support, service, lösningar, felsökning, telefoni, heltid, Göteborg

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 2 september 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024