Norsktalande kundsupport till ledande industriföretag!

Norsktalande kundsupport till ledande industriföretag!

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning
Trivs du med att arbeta serviceinriktat? Har du tidigare erfarenhet av orderhantering? Pratar du norska obehindrat? Sök då tänsten som norsktalande kundsupport!

Beskrivning av arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport kommer dina arbetsuppgifter vara mycket varierande med fokus på hög servicekänsla. Som kundsupport kommer du i första hand ansvara för den norska marknaden. Du kommer arbeta med orderhantering genom att registrera och ta ut kundorder och leveransplaner, detta kräver att du är noggrann i ditt arbete och har hög servicekänsla. Tjänsten kräver viss teknisk förkunskap och/eller intresse då du ska svara på allmänna frågor samt hantera tilläggsförsäljningar av produkter inom industrin. Du kommer ha daglig kontakt med företagets kunder och arbeta tätt gentemot säljteamet vilket ställer krav på dig som söker att du brinner för att ge god service, oavsett om det är extern eller intern service.

Du kommer att i rollen som kundsupport:
• Hantera inkommande orders
• Samarbeta tätt gentemot företagets säljare
• Arbeta i SAP

Krav på person
För att passa i rollen som kundsupport bör du vara stresstålig och ha god kommunikationsförmåga. Som person är du strukturerad, glad, energisk och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du kommunicerar obehindrat på norska i tal och skrift och har god kunskap i engelska. Din datavana är god och du behärskar Officepaketet mycket väl. Vi ser gärna att du har en erfarenhet från försäljning och kundsupport samt förstår vikten av processen vid orderhantering från dess början till slut. Det är meriterande att du är van vid att arbeta med tekniska produkter från industrin samt har arbetat i SAP.

För att lyckas bra i rollen som kundsupport tror vi att du besitter:

• SAP-erfarenhet och kunskap
• Svenska och norska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God erfarenhet av Microsoft Office

Vidare ser vi det som meriterande om du även har kunskaper inom det finska språket.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Täby

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundsupport. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och kundens värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Teodor Nellvik på mailadress teodor.nellvik@performiq.se.

Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se


Sökord: kundtjänst, täby, kundsupport, industri, norska, order, support, norge, stockholm, sap

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Lindmark

Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen

Caroline Gustafsson

Alexandra Berg

Sara Lindmark

Alva Grell

Mattias Söderberg

Petra Davidsson

Mattias Söderberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ Work AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2021

Besöksadress

Hyllie Boulevard 11, Limhamn
None

Postadress

Hyllie Boulevard 11
Limhamn, 21532

Liknande jobb


28 november 2024