OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala (primärt) eller på distans enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.
Om MyCamper
MyCamper är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. MyCamper finns i Sverige, Norge och Finland. Läs mer om MyCamper på https://mycamper.com/se
Din profil
Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.
Övrig information
Start: April 2023
Omfattning: Heltid fram till september. Flexibelt med möjlighet till deltid i början.
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.
Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på amir@kraftsam.se
Varmt välkommen med din ansökan!