OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker. Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad. Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer. Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt. Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige. Välkommen till framtiden! Academic Work söker nu en norsktalande kundsupportmedearbetare till ett företag som arbetar med webbaserad projekthantering. Företaget lanserade sitt websaserade verktyg 1998 och är den ledande webbtjänsten för kundorienterad projekthantering, marknadsledande i Europa, finns i flera språkversioner och har lokal representation i Norge, Holland, Storbritannien och Tyskland. Huvudkontoret är centralt beläget i Stockholm och de är idag 49 anställda. Via detta webbaserade verktyg kan de som arbetar i projekt tillsammans med kollegor kunder och partners dela arbetsmaterial och projektverktyg oberoende av tid och plats, vilket sparar tid och ökar kvaliten i projektet. Företaget är nu i behov av en norsktalande kundsupportmedarbetare som ska hantera supportärenden och hjälpa till med det dagliga arbetat på avdelningen Customer Relations. Som kundsupportmedarbetare blir din uppgift att: -hantera supportärenden på telefon och e-post -hjälpa vår tekniske skribent med översättningar och korrektur -rapportera fel och ändringsförslag till vår utvecklingsavdelning -genomföra tester i systemet -följa upp och hjälpa provanvändare att komma igång med användningen av den norska versionen av verktyget Krav på person: Vi söker dig som alltid har kunden i fokus, kan hantera flera kundärenden samtidigt och arbetar självständigt. Du har bra hand med användare med olika grad av erfarenhet, är kommunikativ och socialt kompetent. Viktiga erfarenheter: -Norska som modersmål -God generell datorvana -Goda kunskaper i Webbläsare som t.ex. Internet Explorer -Vana av att använda olika mailprogram -Goda kunskaper i svenska och engelska -Tidigare erfarenheter av mjukvarusupport är en fördel Egenskaper som vi värderar högt är: -Förmåga att förklara tekniska sammanhang enkelt -God samarbetsförmåga -Kommunikativ -Problemlösare -Självständig -Genuint intresse av Internetlösningar och mjukvara
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl