Norsktalande kundsupportmedarbetare till Nordic Infucare med inriktning ...

Arbetsbeskrivning

Om kunden:
För vår kund Nordic Infucares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter drygt 1 miljard SEK. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/ (https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.infucare.se%2F&data=04%7C01%7Celida.rhodin%40hero.se%7C11f33cd19f6b427f739608d9c60283f0%7C139dedf4435146559b2a14139ef21468%7C1%7C0%7C637758536380947947%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C3000&sdata=G7MRAuO4wt6cUF9cvGwv2mDV7YXoLbox9yK6csL%2Fzj8%3D&reserved=0). Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik.

Om tjänsten:
I rollen som norsktalande supportmedarbetare hos Nordic Infucare kommer du att supportera användare och sjukhus som använder medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer samt vara behjälplig mot säljteamet i tekniska supportfrågor. Dessa ärenden tar du emot både genom telefonsamtal och mail. Det kan även tillkomma arbetsuppgifter som att vara back-up mot Customer Experience-teamet och hantera övriga kundärenden.

Du kommer framförallt att:

- Supportera användare och sjukhus gällande medicinskteknisk utrustning via mail och telefon
- Ansvara för hela reklamationsflödet
- Vara en mycket viktig kontakt för Norges BHM (Behandlingshjelpemidler) och bibehålla fortsatt gott samarbete och relation


Möjligheter:
Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa!

Egenskaper:
Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefon/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med patienter så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på norska då du främst kommer att arbeta mot norska kunder.

För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är starkt meriterande om du talar flera nordiska språk samt om du har erfarenhet av typ 1 diabetes. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården är självklart starkt meriterande.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är på heltid. Du är anställd utav Hero de första sex månaderna med stor möjlighet till övertag av kund efter det. Start för tjänsten är så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid, vi ser gärna att du är tillgänglig med kort varsel då intervjuer sker löpande.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på christoffer.sperring@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 3 juli 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024