OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vi utför direktrekrytering för vår kunds räkning och söker DIG som har passion för kundservice!
Det innebär att vi sköter rekryteringsprocessen för vår kundsräkning som är ett globalt och stort företag.
Vår kund satsar på positiva, motiverade individer i sina team - människor som är angelägna om att lära sig deras verksamhet, växa i sina karriärer och avancera inom företaget.
Som anställd kommer Du ingå i ett team med kunniga medarbetare med ambitioner i trevlig arbetsmiljö. Du kommer att arbeta från vår kunds nya kontor i Helsingborg.
Du har en förmåga att förutse kundernas behov och kapaciteten att hitta rätt lösningar snabbt och effektivt.
Meriterande är kunskap av GDS System samt att du kan engelska och norska flytande i tal och skrift.
Arbetsuppgifter
Du kommer leverera högkvalitativa lösningar för flyg, hotell och tåg till affärsresenärer, innan och under deras affärsresor. Du kommer se till att de reser med lätthet och att de kommer fram till sina destinationer i tid.
Som resekonsult svarar du på inkommande samtal och e-postmeddelanden från kunder, återförsäljare, och intern personal angående exempelvis leveransuppgifter, reklamationer, orderstatus, fakturafrågor och kampanjer.
Kvalifikationer
Du är ansvarstagande, engagerad och stresstålig. Du har goda datakunskaper samt god förmåga att kommunicera strukturerat och bygga relationer via telefon. Du kommer svara på inkommande samtal och e-postmeddelanden.
- Norska flytande i tal och skrift.
- Engelska flytande i tal och skrift.
Villkor
På kontoret finns matsal, och i byggnaden finns restauranger och parkering. Företaget erbjuder även relocationhjälp och flyttbidrag för dig som inte bor i Skåne eller i ett annat land. Ansökningarna kommer att hanteras löpande och tjänsten kommer att tillsättas 24 februari, så skicka din ansökan redan idag!