Norsktalande kundtjänst till smart företag

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i en kommunikativ roll på ett företag med engagerade och drivna medarbetare? Har du kanske arbetat något/några år i Norge eller råkar bara vara riktigt grym på norska? Då är det här tjänsten för dig!

Beskrivning
Perido söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare för kunds räkning, ett företag vars affärsidé baseras på smarta och trygga betalningslösningar på Internet. Här ges du möjlighet och utvecklas och avancera i takt med företagets framgångar. Med över 500 medarbetare är man marknadsledande inom sitt område och fortsätter att växa. Nu behöver man ytterligare medarbetare som vill utvecklas tillsammans med företaget. Företagets lokaler hittar du i centrala Stockholm.

I den här rollen kommer du att ta emot ärenden från privatpersoner via telefon och mail på företagets norska kundtjänstavdelningen. Ärendena gäller i huvudsak fakturafrågor, påminnelser, frågor om leverans med mera. Du kommer att ha daglig kontakt med många olika människor och därför söker vi dig som har goda serviceegenskaper. Vi tror att du som person är glad och utåtriktad, kanske har du tidigare arbetat i Norge inom servicebranschen och känner dig bekväm med att förstå och hjälpa norska kunder. Vidare tror vi att du är en mycket driven och engagerad person som trivs att arbeta i en grupp med gemensamma mål. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Meriterande med erfarenhet av kundservice eller liknande jobb
-En teamplayer som gillar att hjälpa folk
-Flytande norska (i skrift), meriterande med kunskaper i svenska

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde så snart som möjligt.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 10272DB i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10272DB

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 8 maj 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024