OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten innebär att du jobbar i ett team på ca 20 personer och sköter orderhantering, reklamationer, säljkampanjer och andra kundserviceuppgifter. Då tjänsten innebär mycket telefonkontakt är det viktigt att du har en trevlig och tydlig telefonröst. Du måste ha god känsla för service, då du är en av våra representanter utåt mot våra kunder och samarbetspartners.
Du kommer att arbeta mot skandinaviska kunder, men främst i det norska teamet.
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till vårt norksa team med följande erfarenheter:
- Flytande språkkunskaper i norska, både i skrift och tal
- Tidigare erfarenheter av att arbete inom kundservice, gärna callcenter eller liknande.
- God datorvana, och förståelse av vad det innebär att ha datorn som ett arbetsverktyg.
- Goda kunskaper i engelska, då det förekommer mycket kommunikation internt och externt med internationella kunder och samarbetspartners.
- Gärna goda kunskaper inom det svenska och danska språket för att kunna backa upp vid behov på de andra teamen.
Euroflorist Group är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi är ett nätverk med professionella florister i 13 länder med gedigen erfarenhet av att förmedla blommor. Euroflorist skickar ca 2 miljoner buketter per år. Företaget grundades 1982 i Malmö och var först i Sverige med blombud på internet 1995. Euroflorists vision är att bli Europas främsta förmedlare av blommor och gåvor med den bästa floristservicen och med wow-känsla.
Kontaktpersoner på detta företaget
Bahar Yasar
040-6020000
Marketing & Communications Manager Anna Sjöstrand
070-794 21 79
Anna Tannerfalk
040-6433937
Bahar Yasar
0406020000