Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. 

Nu söker vi en Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till ett modernt och välrenommerat huvudkontor i Stockholm!

Arbetsuppgifter

Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få en ansvarsfull roll att hantera ärenden via inkommande samtal. Detta ställer höga krav på din förmåga att bemöta de inringande på ett effektivt och professionellt sätt.

Som medarbetare inom företaget krävs det att du trivs med att jobba i ett högt tempo samt att du har lätt för att ta till dig instruktioner samt att anpassa dig efter olika kunders behov. Ditt främsta arbetsverktyg är dator vilket kräver att du är en van dataanvändare.

En gedigen grundutbildning samt kontinuerlig vidareutbildning ingår. I utbildningen ingår teoripass, praktisk träning, medlyssning, kompetenstester samt coachning både individuellt och i grupp. Utbildningen är ca 4 veckor.

Vi söker dig som

• Har god kommunikativ förmåga både i tal och skrift, god samarbetsförmåga och social kompetens


• Är empatisk, serviceinriktad och vill bidra till dina medarbetares trivsel


• Är ansvarfull & positiv


• Behärskar norska, svenska och engelska i tal och skrift


Om Bolaget

Bolaget är ett av Sveriges ledande företag inom sitt område som erbjuder allt från enklare svarstjänster & kundservice inom Norden.  

Tjänsterna levereras på alla nordiska språk samt engelska. Kunderna är små och stora företag, myndigheter och organisationer. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team på ett företag som erhållit många fina utmärkelser, bland annat som Sveriges friskaste företag. Vår uppdragsgivare har självklart kollektivavtal.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 6/8 - 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 13 juli 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024