OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ADC Nordic AB är ett nordisk företag, där ADC står för "Automated Data Capture", eller automatisk datainsamling.ADC Nordic AB erbjuder nordiska distributörer hårdvara, service, mjukvarulösningar och marknadsföringsstöd för produkter för märkning och registrering.Företagets målsättning är att skapa förutsättningar för konkurrenskraftiga och lönsamma nordiska företag.ADC Nordic AB har ett eget lager i Sverige och strävar efter kortast möjliga leveranstider, liksom att alla affärer skall ske på de nordiska språken.ADC Nordic AB är ett ungt växande företag.Nu behöver man utöka sin verksamhet med en kundtjänstmedarbetare.Befattningen som norsktalande kundtjänstmedarbetare: Kundtjänstavdelningen på ADC Nordic AB består idag av tre medarbetare.På kundtjänsten ger du stöd till återförsäljare på den nordiska marknaden.De olika kundtjänstmedarbetarna arbetar mot olika länder, som Sverige, Norge och Finland.Du skall svara på frågor om produkter, leveranstider och priser från de norska kunderna.Du skall också registrera mottagna order inkomna via telefon, e-post, fax eller webb.Dina viktigaste arbetsverktyg är telefon och dator. Kvalifikationer: Det är en fördel om du har erfarenhet av kundtjänstarbete, men det är dock inget krav.Du skall ha lägst 3-årigt gymnasium.Det är ett krav att du behärskar det norska språket obehindrat, samt att du har mycket goda kunskaper i engelska.För att trivas på företagets kundtjänst måste du vara en väldigt serviceinriktad person, som är bra på att lyssna på kundens behov, är stresstålig och har tålamod.För att trivas i din nya roll måste du ha ett visst teknikintresse.Du måste även ha grundläggande kunskaper i Office paketet.Körkort är ett krav.Sänd ansökan, senast den 13 juni, via www.proffice.se.Välkommen!