OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att jobba med telefonen som redskap och är en fena på norska? Norsktalande kundtjänstmedarbetare till hemelektronikföretag! Företaget är en av de största aktörerna verksamt inom utveckling, tillverkning och försäljning av hemelektronik och är beläget på Kungsholmen i Stockholm. Uppdragsperiod: Start omgående, mammavikariat 1 år, arbete som konsult för Brainpeople. Arbetstider: Heltid, 8-16.30 med 1 timmes lunch. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med att ta emot order och förfrågningar per telefon från norska återförsäljare.Arbetet innebär även att administrera inkommande order via fax och mail.Du kommer att ingå i ett team som har samma arbetsuppgifter.Rollen är i huvudsak rådgivande - du kommer att svara på frågor om företagets produkter och på bästa sätt försöka hjälpa kunden att välja det bästa alternativet.Den arbetsgrupp du kommer att ingå i vänder sig enbart till ett norskt kundsegment. Arbetslivserfarenhet: Ett krav är att du är norsktalande alternativt har bott i Norge och därmed har en mycket god förståelse för det norska språket (även olika dialekter).Det ses som en stor fördel om du har erfarenhet av arbete med orderhantering/registrering/kundservice samt har telefonvana, då arbetet innebär kontakter med kunder via telefon dagligen. Personliga egenskaper: Arbetet innebär stundtals hög arbetsbelastning och högt tempo.Du är utåtriktad, social, serviceminded och kundfokuserad i ditt sätt!Dessutom är du snabb och noggrann i arbetet.Du tycker det är roligt att jobba och ha kontakt med kunder och vill alltid göra ditt bästa!Din administrativa förmåga är mycket god och du tycker om att ge råd och förklara för att hitta de bästa lösningarna. Intresserad? Brainpeople arbetar med uthyrning och rekrytering av akademiker till företag i Stockholmsområdet.Vi hjälper också våra kunder med rena rekryteringsuppdrag inom områden som IT, ekonomi, marknad, HR, försäljning, service och administration.