OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment har sedan 2006 jobbat med rekrytering gentemot den europeiska arbetsmarknaden.Vi jobbar aktivt för långsiktighet, och detta innebär goda relationer med både kunder och kandidater under och efter rekryteringsuppdraget.Vår kund är ett företag inom I-gaming som för närvarande befinner sig i en tillväxtfas på sitt Maltakontor.Tack vare ökad efterfrågan på deras tjänster från den paneuropeiska kundbasen behöver de en ny grupp av kundtjänstmedarbetare som kan hjälpa kunder och fungera som företagets ansikte utåt. Ansvarsområden: - Lösa Kunders problem som till exempel installationsproblem, kontofrågor och insättning / utbetalningsfrågor via telefon, e-post och live-chatt.- Hjälpa företaget med översättningar och uppdateringar av hemsidor.- Delta i projekt och sköta övriga uppgifter enligt överenskommelse Profil: - Engagerad och hårt arbetande.- Flexibel och positiv till arbetsskift som inkluderar helger och 24 / 7.- En stark personlighet men samtidigt en person som vill jobba i grupp.- God kommunikatör med tydligt tal och grammatiskt korrekt skrift.- Karriärdriven. Huvudpunkter: - Sökande måste vara entusiastisk över.- Sökande måste vara villiga att vara baserade på Malta.Företaget erbjuder en marknadsmässig lön och viss hjälp vid en eventuell flytt till Malta. Rekryteringen påbörjas omgående, så skicka din CV omedelbart. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!Du kan även ansöka via vår hemsida på http://www.swedishrecruitment.com och http://www.jobbautomlands.se