OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning söker vi Norsktalande kundtjänstmedarbetare.
Arbetsuppgifterna består av att lösa kundärenden via chat, telefon, sociala medier och e-post. Målet är att förstå kundens utmaningar och sedan erbjuda en lämplig lösning. Rollen är administrativ med stort fokus på kundnöjdhet.
För att vara aktuell för denna rollen är du intresserad av att ge professionell kundservice och trivs i en arbetsmiljö som har högt tempo. Det är viktigt att du är anpassningsbar och har ett högt ansvarstagande i att lösa kundernas utmaningar.
Då det är både svenska, norska och engelska kunder som hör av sig till kundens kundtjänst är det viktigt att du behärskar dessa språk i både tal och skrift.
Krav för rollen:
· Du ska tala och skriva Norska, Svenska och Engelska på en god nivå, helst flytande.
Det är positivt om du har:
· Erfarenhet av kundtjänst eller motsvarande arbetsuppgifter
· Erfarenhet av försäljning
· Erfarenhet av kundtjänstsystem, CRM-system eller liknande
Övrigt:
Ort: Göteborg
Rollen är ett konsultuppdrag på cirka 6 månader, fram till slutet av Maj 2021. Det innebär att du är anställd av Stegra Rekrytering men utför uppdraget ute hos kund.
Arbetstider är kontorstider 8 - 17
För frågor om rollen kontakta jonas@stegra.nu