Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Senzum AB är företagens partner inom kommunikation och kundservice. Vi hjälper Nordens största organisationer med outsourcing inom kundservicetjänster och teknisk support. Vi hjälper också företag som vill utveckla sin interna organisation genom molnbaserade system inom videomöten, contact-center och ärendehantering. Vidare erbjuder vi vår 20-åriga kunskap som konsulthjälp till organisationer som vill höja kvaliteten och effektivera verksamheten. Oavsett strategival så har vi möjlighet att stärka bolag i sin kommunikation med omvärlden, genom den vassaste kompetensen på marknaden.
www.senzum.com


På Senzum arbetar man nära sina kunder och försöker överträffa deras förväntningar, din servicekänsla och kvalitetsmedvetenhet är därför viktig för oss.
Vi tror att just du kommer att trivas hos oss om du är driven, självgående, ansvarstagande och strukturerad.
Helt avgörande är att du är bra på att samarbeta och enkelt kan skapa relationer, både med kund och dina kollegor i teamet.


Som person är du öppen, kommunikativ och trivs med kundkontakt. Du ska kunna kommunicera tydligt och effektivt men också lyssna med empati och med avsikt att förstå. Vi vill att du har mycket goda kunskaper i det norska, svenska samt engelska språket. Vi sätter stort värde på flexibla medarbetare som vill utvecklas inom Senzum.
Vi söker dig som har erfarenhet och intresse av att arbeta med support, kundrelationer och problemlösning.
GDPR- Information om och samtycke till behandling av personuppgifter


När du söker jobb väljer du själv vilka personuppgifter du vill lämna i din ansökan.
Senzum AB- org.nr. 556467-4561


Genom att du skickar in dina uppgifter godkänner du att Senzum AB samlar in och i övrigt behandlar dina personuppgifter, vi kommer att behandla personuppgifterna i enlighet med den svenska personuppgiftslagen (GDPR) och annan tillämplig lagstiftning.
När du skickar in dina uppgifter bekräftar du samtidigt att Senzum AB dessförinnan informerat dig om behandlingen av dina personuppgifter.
Om du väljer att ta en anställning hos Senzum AB behöver du lämna personuppgifter för Senzum AB skall uppfylla krav i anställningsavtal, lagar och kollektivavtal.


Informationen du valt att skicka in till oss kommer att raderas per automatik från vår mailbox 12 månader efter vi mottagit din ansökan.


Med hög servicekänsla svarar du på inkommande mail och telefonsamtal för att lösa kundens frågor och funderingar på bästa sätt. Du motiveras av att kunden ska få en positiv upplevelse av att ha kommunicerat med just dig.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
HR Admin Manager Therese Franzén
013 310950 0732740123
HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
HR/adm Manager Therese Franzén
013 310950
Karl-Johan Karlsson
010 22 16 242
Karl-Johan Karlsson
0720645732

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Senzum AB Linköping
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 22 december 2021

Besöksadress

Murmansgatan 120
Malmö

Postadress

Box 1139
Linköping, 58111

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024