Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Vill du tillsammans med vår kund ge förstklassig kundsupport av hög kvalitet? Talar du flytande norska och vill arbeta i en ständigt växande och lärande organisation? Nu har du chansen att ta nästa steg i din karriär och möjligheten att använda dina språk- och servicefärdigheter.

Om vår kund
Vår kund är ett internationellt bolag som erbjuder kundservicelösningar inom teknisk support, kundservice, marknadsföring och försäljning.

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare är ditt jobb att konsekvent leverera en unik och personlig kundupplevelse för att möta behoven hos nuvarande kunder. Som varumärkesambassadör är din kundorienterade roll avgörande för att stödja uppdraget och att ge liv åt varumärket.

Dina främsta arbetsuppgifter är följande:
- Engagera och utbilda nuvarande kunder genom inkommande samtal.
- Utbilda kunderna om varumärket och produkterna och effektivt vägleda kunderna på ett tillförlitligt sätt genom en problemfri serviceupplevelse.

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer alltid kunden först. Du kommer att arbeta proaktivt med att hitta bra lösningar, lära dig, dela dina erfarenheter för att ständigt förbättra kundupplevelsen och se till att kunderna känner sig omhändertagna samt får den hjälp de behöver. Du kommer att arbeta i ett mindre team, med fördelarna med att vara en del av en stor organisation.

Din profil
Vi och vår kund anser att din personlighet är viktigare än dina kvalifikationer och därför kräver vi ingen tidigare yrkeserfarenhet. För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare ser vi att du är positiv och hjälpsam, har en god kommunikativ förmåga och är tekniskt lagd. Du är också effektiv, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och anpassar dig enkelt till nya situationer. Du har också förmågan att lära dig, förstå och tydligt förmedla varumärkes-, affärs- och tekniska koncept på ett enkelt sätt.

Krav:
- Flytande norska i tal.
- Flytande engelska i tal och skrift.
- Grundläggande datorkunskaper.

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet inom kundservice eller annat serviceyrke.

Villkor:
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Placeringsort: Göteborg.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: Varierande.

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kund.

Sökord
Kundtjänstmedarbetare, kundsupport, kundservice, kundbemötande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 januari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024