OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi växer och söker en ny norsktalande kollega!
Personlig Almanacka är ett svenskt bolag som säljer 100% analoga pappersalmanackor och skrivböcker i en 100% digital webbutik. Försäljningen sker till hela vida världen. Vill du vara med och jobba med vår norska kundservice och våra älskade kunder?
Kul, fortsätt läsa!
Vi söker en norsktalande kundservicemedarbetare som älskar kundkontakt och vill överträffa kundens förväntningar! I rollen som kundservicemedarbetare för framförallt den norska marknaden arbetar du med att kommunicera via mejl, kommentarer i sociala medier och recensionssystem. Du blir en av våra viktigaste personer, där din främsta uppgift är att hitta en bra lösning till kunden. Vi är stolta över våra höga kundbetyg och det beror till stor del på vår kundservice.
I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system.
Tjänsten är timbaserad och vårt behov är 2 timmar om dagen samt möjlighet att jobba mer under semestertider.
Det är även möjligt att jobba på distans.
Som person ser vi att:
Du skriver obehindrat på norska och svenska. Eftersom vi i dagsläget kommunicerar med det skrivna ordet är det ett måste att du kan formulera dig både professionellt och samtidigt ha glimten i ögat
Du har en passion för att hjälpa kunder
Du har en hög känsla för service och har inställningen att alla problem går att lösa
Du är självgående med god förmåga att ta egna initiativ, men kan också jobba i grupp
Du är driven och ambitiös i din roll och vill gärna utveckla vår kundsupport
Vi skulle bli extra glada om: Du kan flera språk än norska och svenska
Du har erfarenhet av e-handel och kundtjänst Du har en Personlig Almanacka
Låter det som något för dig?
Maila CV och personligt brev direkt till jobb@personligalmanacka.se. Urvalet sker löpande, men senast den 20220331 vill vi ha din ansökan. Beskriv gärna varför just du passar i tjänsten.