OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett spännande jobb inom kundtjänst på Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom hälsokost? PROTEIN.NO söker nu en till Proteinbabe till vårt team! Du är effektiv, positiv och sprudlande, har en känsla för service och hjälpa andra samt gillar utmaningar.
Extra meriterande är såklart om du har ett genuint intresse av träning, hälsa och kosttillskott!
Arbetsuppgifter
Sedvanliga kundtjänstuppgifter så som hantering av kunder via mail, chatt och telefon, rapportering av fel på produkt och hemsida samt ge feedback till relevanta avdelningar och hjälpa till med eventuella översättningar
Din profil
- Mycket goda skriv- och språkkunskaper i norska (meriterande är även danska, finska och/eller svenska).
- Du brinner för kundservice och drivs av att ge kunder ett trevligt och personligt bemötande
- Du har ett strukturerat arbetssätt, innehar en stark prioriteringsförmåga och är stresstålig.
- Du är snabb på tangenterna
- Du har tidigare arbetslivserfarenhet från ett serviceyrken
Vi på PROTEIN.NO är doers med hög arbetskapacitet - vi verkställer våra planer och når våra mål. Vi söker efter dig som känner igen dig i denna beskrivning.
Vi erbjuder
- Välkomnande start-up känsla
- Högt i tak och snabb utvecklingstakt
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
Upplägg, ansökan och kontakt
- Start: Omgående
- Omfattning: Anställningen är 50% tillsvidare
Arbetstiderna är förlagda dagtid vardagar.
För rätt person finns det möjlighet att fortsätta växa inom företaget.
- Placering: Malmö ( ej distans)
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
Vi rekryterar effektivt. Tjänster tillsätts löpande.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.