OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, med verksamhet på tre orter; Linköping, Borlänge och Borås samt kontor I Stockholm. Releasy arbetar idag med kundservice- och telemarketinguppdrag för ett antal av Sveriges största och mest kända företag. Kunderna finns inom en rad av transaktionsintensiva branscher såsom media, telekom, energi, bank och resor. Releasy omsätter ca 120 MSEK och har en god tillväxt. Releasys huvudägare är Pulsen AB.
Arbetsuppgifter:
Vi söker nu norsktalande kundtjänstmedarbetare till vårt Callcenter i Linköping.
Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom resor, bank och finans, media.
Personliga egenskaper:
Du har stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.
Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens men gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Vi vill också att du har goda kunskaper i svenska språket samt Norska i tal och skrift.
Vi erbjuder:
En anställning på hel eller deltid. Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst du får även en kundspecifik utbildning där vi går djupare in i det uppdrag du ska arbeta med. Timlön enligt Unionens avtal, för anställning gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt kontor i Linköping.
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 30 augusti.
Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datumet för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida www.releasy.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301