OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver utöka vår styrka med norsktalande kundtjänstmedarbetare på vårt kontor i Borlänge. Arbetsuppgifterna består av att hantera frågor som kommer till kundtjänsten från våra uppdragsgivare. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon, chat och mail.
Vi söker nu dig som:
- har stort intresse för kundkontakt och service
- har en stark vilja att lyckas, är målmedveten och resultatorienterad
- är flexibel och noggrann
- har lätt för att skapa förtroende och relationer
Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens eller motsvarande, erfarenhet från kundservice/kundtjänst samt försäljning.
Du skall ha goda kunskaper i norska och engelska både i skrift och tal.
Goda datakunskaper är ett måste då vi arbetar i flera olika stödsystem.
Vi erbjuder dig:
- ett spännande och utvecklande arbete
- en härlig och spännande miljö med fantastiska kollegor
- möjlighet att utvecklas tillsammans med oss
- kundtjänst- och produktspecifik utbildning
Anställningsformen är en Tidsbegränsad Behovsanställning med möjlighet till Tillsvidareanställning. För anställningen utgår timlön enligt gällande kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB. För information om tjänsten är du välkommen att maila malin.bjork@releasy.se
Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast 15 mars. Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan.
Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se
Besök oss på vår hemsida releasy.se, www.facebook.com/ReleasyAB och/eller twitter@ReleasyAB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900