Norsktalande kundtjänstmedarbetare - heltid!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Just nu söker vi kundtjänstmedarbetare som är flytande i Norska - både i tal och i skrift.Du kommer sitta i en inhouse-kundtjänst hos vår kund Proffsmagasinet. I rollen kommer du ta emot inkommande ärenden via mail och telefon från kunder och hjälpa dem med deras frågor på ett effektivt sätt. Du kommer få möjlighet att arbeta i ett litet och härligt team där alla stöttar varandra. Arbetsplatsen präglas av en härlig stämning med flera AW:s och aktiviteter. Det finns även stora utvecklingsmöjligheter hos dem då de växer i raketfart!

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande ärenden
• Administrativa sysslor så som returer och orderhantering
• Ge kunderna snabb och professionell service kring deras frågor.

Tjänsten börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till en fast anställning hos kundföretaget!
Kundens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.

Arbetstiden är förlagd dagtid måndag-fredag.Tillträde sker enligt överenskommelse, men gärna omgående.


Din profil
Vi söker dig som:
• Är serviceinriktad och är duktig på att uttrycka dig i både tal och i skrift.

• Behärskar norska i tal och skrift
• Är ansvarsfull och flexibel
• Är orädd och vågar hugga in där det behövs

Din erfarenhet:
• Tidigare erfarenhet från serviceyrken är meriterande men inte ett krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper!

Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett expansivt företag
• Ett företag som tänker på din fysiska arbetsmiljö
• Lön enligt kollektivavtal.
• Arbetstider på rullande schema mellan 07.00 -17.00
• Fina kontorslokaler i Hägersten, nära till kommunikationer.

Om företaget
Kunden är ett E-handelsföretag som är specialiserade på verktyg och byggmaterial. De sitter i fina och fräscha lokaler i Hägersten, du tar dig enkelt dit via t.ex. buss eller tunnelbana.

Vi ser fram emot att presentera oss närmare under rekryteringsprocessen. Skicka in CV och personligt brev redan idag. Urval sker löpande!


Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning.
Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 2 september 2018

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024