OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Kommer god service naturligt för dig? Har du ett intresse för IT och teknik? MultiMind Bemanning söker just nu en norsktalande kundservicemedarbetare/second line support agent till en av våra kunder som arbetar inom IT- och teknikbranschen. Tjänsten är placerad på deras nordiska huvudkontor i Stockholm. Detta är en rekrytering med förväntad start i april.
Om företaget Vår kund är verksam inom IT och är en ledande leverantör för produkter inom nästan alla IT-områden, bl.a. datorkomponenter och tillbehör, bärbara datorer, surfplattor, servrar och smartphones. Företagets innovativa produkter tillgodoser behoven hos dagens digitala konsumenter. Företaget har för närvarande mer än 12.000 anställda globalt och ca 80 anställda i Norden.
Om tjänsten I denna tjänst kommer du att vara en del av företagets kundtjänst och support, som är en del av den totala serviceavdelningen. Du kommer att vara ansvarig för att hantera hela flödet runt inkommande ärenden från kunder, som i första hand gäller frågor av teknisk natur. Detta innebär att du arbetar med mottagande och förtydligande av behov, administrativt arbete och följa upp varje enskilt fall tills avslut. Du kommer främst att arbeta via e-post men telefonservice ingår också.
Dina uppgifter:
Svara på inkommande ärenden från kunder, både företags- och privatkunder
Administrativt arbete i form av registrering av inkommande ärenden, stängning, rapportering, etc.
Ansvara för att tillhandahålla kompensastion om tillämpligt
Samordning av service och reparationer mellan kunder och bolagets interna servicecenter runt om i landet
Din profil:
Vi tror att du som söker tjänsten:
har ett intresse för IT / teknik och lust att lära
förstår vikten av god service
tycker om att arbeta både administrativt och med kundserviceuppgifter
har avslutat gymnasieutbildning
bemästrar norska och engelska flytande i tal och skrift
är driven, engagerad och vill växa med företaget
Låter detta intressant rekommenderar vi dig att du ansöker så snart som möjligt eftersom intervjuer sker löpande, och positionen kan således tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi ser fram emot din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Henrik Hallgren
+46 8216720
Linda Hedbom
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 46
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Sebastian Vesterlund
+46 8 21 67 26
Linda Hedbom
+46 8 21 67 44