OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talar du flytande norska och vill arbeta med kundservice på distans? Ta då chansen att använda dina språkkunskaper för att ge förstklassig stöd och support för vår kund Ellos Group!
Snabbfakta
✓ Roll: Kundtjänstmedarbetare
✓ Arbetsort: Du arbetar på distans (ej utomlands). Finns även möjlighet att jobba på kontoret i Borås.
✓ Omfattning: 100%
✓ Lön: Enligt kollektivavtal
✓ Startdatum: 2024-01-12. Anställningen startar med en utbildning på två veckor.
✓ Arbetstider: Rollen innebär varierande arbetstider med schemaläggning dagtid och kvällstid måndag-fredag.
✓ Övrigt: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Vi erbjuder dig
Bra förmåner: Friskvårdsbidrag, Företagshälsovård, Terminalglasögon, Förmåner kopplade till Karriärtrappan
Stark gemenskap: Bra stämning, Hög teamkänsla, Positiv företagskultur
Trygghet i form av: Stöttande och coachande ledare, Kollektivavtal, Tydliga förväntningar
Utvecklande karriär: Bli expert inom kundservice, Tydliga mål, Utvecklingsmöjligheter
Dina arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du få chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa Ellos Groups kunder med att lösa deras tekniska problem. Du kommer att hantera både nya och befintliga kunder, där du hela tiden strävar efter att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen. Kundärenden hanteras via telefon och mejl.
Din profil
• Har fyllt 18 år
• Har norska som modersmål eller talar en god professionell norska
• Har goda kunskaper i svenska och engelska
• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
• Snabblärd med god system- och datorvana
• Är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service eller liknande
Utöver detta ser vi att du är duktig på att skapa goda kundrelationer och prioritera kundbehov. Du prioriterar serviceupplevelser och justerar beteende snabbt och effektivt för att skapa kundnöjdhet. Du lägger gärna mycket tid och energi på att nå önskat resultat och drivs av en vilja att jobba målinriktat. Du har ett bevarat lugn och fokus vid tuffa/oväntade situationer och hanterar problem självständigt och effektivt. Dessutom är du duktig på att kommunicera på ett tydligt, enkelt och professionellt sätt.
Ansökan och urvalsprocess
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare: hr@releasy.se
• Urvalsprocessen på Releasy innehåller följande steg: Screeningfrågor, bakgrundskontroll, tester, intervju och referenser.
• Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt fullständiga personnummer.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har cirka 1500 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm och Barcelona.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900