OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi har just nu stor efterfrågan på norsktalande personal till olika kunder i Stockholm. Våra kunder finns i olika branscher och söker dig som brinner för att ge god service och vill jobba i ett drivet team med framåtanda.
Tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du mot den norska marknaden med support gällande produkter och tjänster. Du kommer bland annat ha följande arbetsuppgifter:
• Hantera ärenden via telefon och e-mail
• Hjälpa kunder med reklamationer, boka ut servicetekniker m.m
• Administrativa uppgifter
Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten som kunstjänstmedarbetare ser vi att du har:
• Flytande språkkunskaper i norska i tal och skrift
• Tidigare erfarenhet av kundservice
• Administrativ vana
• Goda IT-kunskaper
Som person är du serviceminded, lyhörd och kommunikativ. Du ser till kundens bästa och trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är ansvarsfull, professionell och har ett teamorienterat tänk.
Tycker du att detta låter intressant? Då ska du inte tveka att skicka in din ansökan redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719