Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till globalt bolag

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till globalt bolag

Arbetsbeskrivning

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till globalt bolag 
Vår kund är en global ledare inom tekniska produkter och lösningar som värdesätter sina anställdas kompetens och söker utveckla sina medarbetare.

Affärsfilosofin för detta ledande bolag är att ägna talang och teknik för att skapa överlägsna produkter och tjänster som bidrar till ett bättre samhälle. Har du ett brinnande intresse för teknik och marknadsanalys? Söker du möjlighet att utvecklas tillsammans med ett globalt och tryggt företag? Då är detta en möjlighet du inte vill missa.

Om tjänsten
I denna tjänst kommer du erhålla möjligheten att utvecklas inom ”Customer satisfaction”. Du kommer att undersöka, avhjälpa och bemöta olika fall av kundmissnöjdhet, det kan vara tankar och åsikter mot produkt, tillverkning, bemötande eller andra orsaker och konsekvenser som kan kopplas till produkten. Du kommer att titta på fall av tillkortakommanden gentemot kund och kontemplera dem ur olika perspektiv för att kunna kapsla in och förstå kunders förväntningar, preferenser och motviljor. Fallen kommer du tillhandahållas genom marknadsundersökningsverktyget VOC (Voice of the customer). Detta i syfte att förbättra kundupplevelsen och tillhandahålla första klassig service.

Vidare är några vanligt förekommande arbetsuppgifter insamling av information som rapporter, fakta, lagar, utsagor och annan dokumentation för att hantera fallet korrekt. Du kommer konstant arbeta med att etablera och upprätthålla goda kundförhållanden, bedöma korrekt kompensation, assistera ”1st line”-medarbetare med svar gentemot frågor avseende klagomål, försäkringar och annan VOC-relaterad information.

Vem söker vi till denna tjänst?
Vi söker dig med god erfarenhet från kundtjänstarbete, du är en lojal, punktlig och pålitlig individ. Du kan med erfaren aktsamhet hantera service- och anspråksärenden. Du kan hantera inkommande VOC fall från olika källor dessutom är du komfortabel med att ta över påbörjade ärenden och avsluta dem.

Vidare ser vi att du klarar av att hantera stressfyllda situationer, du kan bygga långsiktiga kundrelationer samt upprätthålla dem. Du bör även vara van vid att logga samtal, antingen under tiden eller i direkt anslutning till samtalet samt vana vid att jobba mot en täckningsgrad på 100%.

Krav
-  Erfarenhet av kundtjänstarbete som ovan nämnts
-  Flytande i Engelska och norska i både tal och skrift
-  Det är meriterande om du kan svenska

Villkor och förmåner
Detta är en visstidsanställning med omgående start och två år framåt. Du kommer bli anställd av oss på Jobzone och uthyrd till vår kund som konsult. Det finns en god möjlighet till förlängning. 

Vår kund är en global ledare inom sin bransch och tillhandahåller goda möjligheter för dig att samla på dig värdefull kunskap och erfarenhet, ett modernt ledarskap och värderar din kunskap. 

Lön enl överenskommelse 
Måndag - fredag, dagtid
 

Om Jobzone:  


Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.


Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jobzone Business Services
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2021
  • Ansök senast: 6 augusti 2021

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024