Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Xzakt Kundrelation

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Xzakt Kundrelation

Arbetsbeskrivning

PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Norsktalande kundtjänstmedarbetare sökes till Xzakt Kundrelation
Talar du norska och är på jakt efter arbete?
Vill du arbeta med kundtjänst mot en stor datortillverkare?
Då kan du vara den vi söker för tjänsten som kundtjänstmedarbetare till Xzakt Kundrelation!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
PerformIQ söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare. Tjänsten som kundtjänstmedarbetare innebär att du arbetar med att ta emot och svara på frågor från kunder via telefon eller mail. Det innebär att du tar ägandeskap för kundernas ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.

Som kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med:

• ta emot och svara på frågor via telefon och mail
• jobba med administrativa uppgifter
• säkerställa att kunden får bästa möjliga service

KRAV PÅ PERSON
För att lyckas i rollen som kundtjänstmedarbetare krävs:

• behärska det norska språket i tal och skrift
• gymnasial utbildning

Meriterande i denna roll är:
• tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• tekniskt intresse
• förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer

Tjänsten passar dig som är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundtjänstmedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Måndag-fredag 09-18
Plats: Skellefteå

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos Xzakt Kundrelation.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Christoffer Bergström på mail christoffer.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan.

FÖRETAGSPRESENTATION:
Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.

OM PERFORMIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 9 september 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024