Norsktalande kundtjänstmedarbetare till aktör inom fordonsindustrin

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till aktör inom fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Är du erfaren inom kundtjänstyrket och har ett genuint intresse för att tillhandahålla professionell service och leverera i tid? Önskar du att få utvecklas i en spännande och föränderlig affärsmiljö? Siden du kommer til å arbeide bare med Norge markedet, er det nødvendig at du er flytende i norsk, både muntlig og skriftlig. Förstod du? Läs vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund som är en stor aktör inom fordonsindustrin. Tjänsten är placerad i vackra Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
I din kundtjänstroll kommer du att vara företagets ansikte utåt och kommunicera direkt med kunder på norska med en hög servicenivå. Frågorna inkommer via telefon, chatt eller e-post och efterföljs av administrering för kundhanteringsprocess. Du blir länken mellan företaget, kunderna och leverantör på en global nivå och ansvarar även för att upprätthålla en god kundupplevelse genom att arbeta med kontinuerliga förbättringar av processer och verktyg för att öka kvalitén och effektiviteten. Det gäller att hela tiden aktivt identifiera, föreslå och driva aktiviteter med andra intressenter för att ytterligare utveckla hur man kommunikationen med konsumenterna.
Dina egenskaper
Vi söker dig som brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot såväl kunder som kollegor. Du har en mycket god samarbetsförmåga, är en god lagspelare och som person är du lösningsorienterad, resultatdriven och har hög integritet.. Som säkert redan framgått är du en hejare på norska och det är ett litet plus om du har intresse för bilbranschen.
Høres dette interessant ut, og er du den vi leter etter? Tveka inte, varmt välkommen med din ansökan redan idag! För denna tjänst vill vi att du skickar in din ansökan på engelska.
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet inom kundtjänst/kundservice
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, på såväl norska som engelska
Kan arbeta vissa kvällar till kl.20 samt helger till kl.15.

Plus i kanten:
Meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-12-31 med god chans till förlängning. Tillträde maj 2021
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 32243 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2021
  • Ansök senast: 1 maj 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024