Norsktalande kundtjänstmedarbetare till fakturaföretag sökes!

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår kund söker vi en serviceinriktad norsktalande kundtjänstmedarbetare. Vår kund är marknadsledande i sin nisch och levererar ett säkert sätt att betala på internet. En kundserviceavdelning på högsta nivå krävs för att behålla sin marknadsledande plats och leverera kvalitet till sina kunder.

Tjänsten
I den här tjänsten som norsktalande kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den norska marknadens kunder. Du kommer arbeta på det svenska huvudkontoret med placering i centrala Stockholm. Du blir initialt anställd av oss på Placera Personal och har efter 6 månader goda möjligheter att övergå till anställning hos kundföretaget. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Arbetsuppgifter
I rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:

• Besvara inkommande telefonsamtal, e-post och chatt från kunder (fakturafrågor, varuförsändelser och påminnelser)
• Administration

Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som norsktalande kundtjänstmedarbetare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:

• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en kundorienterad verksamhet
• Erfarenhet av att ha arbetat med telefonen som redskap
• Norska flytande i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• God datorvana

För att trivas som norsktalande kundtjänstmedarbetare på företaget tror vi att du gillar högt arbetstempo, är stresstrålig och älskar att kommunicera med kunder via telefon. Som person är du serviceinriktad, lösningsorienterad och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande och levererar alltid goda resultat i tid.

Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev. Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: norska, norsktalande, kundtjänst, kundservice

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Heltid, Dagtid 8:00-17:00 / Tills vidare / Initialt som konsult via Placera Personal / Start omgående
  • Publicerat: 16 maj 2016

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024