Norsktalande kundtjänstmedarbetare till GardenStore

Arbetsbeskrivning

GardenStore är en svensk trädgårdsbutik som säljer allt du behöver för din trädgård eller uteplats! Vi har mycket god kunskap och erfarenhet om utomhusprodukter och vi står alltid redo att hjälpa våra kunder i vår fysiska butik, kundtjänst, serviceverkstad, huvudlager och övrig administration. Med ledord som hög servicefokus, prisvärdhet och kvalitet strävar GardenStore mot att bli det självklara valet vid inköp av produkter för trädgård och uteplats.

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till GardenStore

Har du passion för service och gillar ett högt tempo på jobbet? Nu söker GardenStore en driven och ambitiös kundtjänstmedarbetare till sitt team i Stockholm.

GardenStore är svensk trädgårdsbutik där du finner allt du behöver för trädgård och uteplats både online och i fysiska butiker. Deras ledord är hög service, prisvärdhet samt kvalitet.

Vilka är GardenStore?

GardenStore är ett snabbt växande e-handelsföretag med 20 stycken anställda. Hos dem är det alltid god en atmosfär och "högt i tak". För dem är det viktigt att alla kan vara med och påverka sitt arbete och att man vågar testa nya idéer - tillsammans.

Ta chansen att följa med på en spännande resa med många utvecklingsmöjligheter.

Vem är du?

Vi letar efter dig som är nyfiken och strukturerad och ser denna tjänst som nästa steg i din karriär. Du som person är självständig, flexibel och trivs med ett högt tempo. Du är orädd för nya utmaningar och ser det som en chans till utveckling. Du skall trivas med eget ansvar men även gilla att samarbeta med dina kollegor i teamet. På GardenStore kommer det att finnas stora utvecklingsmöjligheter i både teamet men även i kundtjänstyrket.

Arbetsbeskrivning:

• Service och problemlösning via telefon, mail och chatt.
• Retur och reklamationshantering.
• Orderhantering.

Förväntningar:

• Ge en kundtjänstupplevelse via mail och telefon.
• Du skall ha goda datakunskaper.
• Du är en social, öppen, nyfiken person som gillar att lära dig nya saker.
• Det viktigt att du har förmåga och motivation att utvecklas både personligen men även tillsammans med ditt team.
• Du drivs av att ge god service.
• Du är intresserad av administration och e-handel.

Krav:

• Du skall vara flytande både skriftligt och muntligt på norska och engelska.

Mediterande:

• Erfarenhet av Zendesk.
• Erfarenhet av Magento.
• Erfarenhet av Business Central eller Navision.
• Svenska språket.

Typ av tjänst: Heltid
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Huvudkontoret som ligger på Södermalm i Stockholm.

Är du vår framtida Kundtjänstmedarbetare?

Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Vicki Sobolewski på Infinity, 076-249 96 51.

OBS! Vänta inte med din ansökan då intervjuer kan komma att ske löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Joakim Balkefors
0700-152629
Mårten Näsvall
070-3700145
Michaela Carlbaum

Anton Fredriksson

Emil Nilsson
0705591192

Sammanfattning

Besöksadress

Luxgatan 6
None

Postadress

Luxgatan 6
Stockholm, 11262

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024