Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kund i Spånga

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till kund i Spånga

Arbetsbeskrivning

Om rollen

I rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära att ta hand om kunder på den norska marknaden och deras operativa frågor. Rollen innebär också hantering av orderprocessen och fakturering. Utöver kundkontakt kommer du även att ha kontakt med interna och externa återförsäljare. 

I din roll som Norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta hand om operativa frågor från kunder
• Kontakta kunder och återförsäljare internt och externt
• Fakturering och orderregistrering samt hantering
• Lägga upp nya kunder
• Bemanna telefonväxel och generell mailbox
• Ge support och backup för kundreklamationer
• Kontinuerligt förbättra logiken i konfiguratorn

Administrera Klarna och InExchange (e-fakturahantering)

 

Tjänsten som Norsktalande kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med start under oktober/november och med god chans till förlängning eller övertag.

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundservice. Det är också viktigt att vara flytande i norska och engelska för att klara av tjänsten. Erfarenhet inom med tech är meriterande. Vi ser gärna att du har en relevant avklarad utbildning på gymnasienivå eller högre. Erfarenhet av affärssystem så som Visma eller Monitor är också ett plus.
 

Vidare ser vi att du är kommunikativ och har en god förmåga att skapa relationer. För att trivas i den här rollen är det bra om du trivs i en miljö med ett högt tempo. Vi tror också att det är bra att du har ett intresse för service, teknik och administration.

 

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Flytande i Norska och Engelska
• Relevant avklarad utbildning
• Goda administrativa kunskaper
• Tekniska kunskaper eller kunskaper inom affärssystem

 

 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Fanny Sandegren via fanny.sandegren@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Innesäljare, kundservice, orderhantering, administration, fakturering, e-fakturahantering, Visma, Monitor, teknisk support, konsultuppdrag, kundrelationer, ekonomi, IT-system.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2024
  • Ansök senast: 11 september 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024