Norsktalande kundtjänstmedarbetare till nätbutik

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker en duktig norsktalande kundtjänstmedarbetare till växande nätbutik i framkant.

Tjänsten 
Vår kund har funnits på nätet i Sverige, Norge, Danmark och Finland sedan 2011. I den här tjänsten blir du en del av en avdelning som satsar på att bli Nordens bästa kundtjänst. Du får möjlighet att jobba i ett glatt gäng, i en positiv miljö där kunden alltid står i fokus. Hos vår kund kommer du ha roligt på jobbet! Du blir initialt anställd av oss på Placera Personal och har efter 6 månader goda möjligheter att övergå till anställning hos kundföretaget.

Arbetsuppgifter
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare har du bland annat följande arbetsuppgifter:

• Hjälper kunder via telefon, mail och social media
• Hanterar order i webbsystem
• Analyserar och utvärderar kundnöjdhet samt initierar, följer upp och slutför kundförbättringsprojekt
• Assisterar i CRM-projekt och arbetar för att effektivisera kommunikationen med och hantering av kunder
• Översättningar av texter och marknadsföringsmaterial
• Hålla webb-butiken och dess innehåll håller allra högsta kvalitet
• Assistera i förbättringsprojekt
• Ibland hjälper du till att skriva produkttexter och plockar ordrar från lagret

Kvalifikationer
För att passa som norsktalande kundtjänstmedarbetare har du följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet av service
• Norska flytande i tal och skrift

I den här tjänsten är det viktigt att du är duktig på att skriva och uttrycka dig i både tal och skrift. Som person är du serviceinriktad, social, effektiv och positiv. Du är en god lyssnare och lyhörd för kundens behov. Du är hjälpsam mot både kunder och kollegor samt en hejare på att identifiera, skapa förståelse och framförallt lösa problem. Om du dessutom har en stor portion humor så är du som gjord för vår kund!

Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: norska, norsktalande, kundtjänst, kundservice

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön enligt överenskommelse
  • Heltid / Tillsvidare
  • Publicerat: 11 juni 2014

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024