OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och vill arbeta med att bygga och vårda kundrelationer? Nu söker vi norsktalande kundtjänstmedarbetare till SEB Kort med placering i Sundsvall.
Om tjänsten
Du kommer framförallt att arbeta med att hjälpa kunder som tar kontakt med oss via telefon eller våra olika digitala plattformar. En stor del av jobbet går ut på att ge kortinnehavare information, råd och vägledning.
Du är bankens ansikte utåt. Din uppgift blir att skapa bästa tänkbara kundupplevelse för dem som tar kontakt med oss. Genom stort engagemang löser du kundens problem och strävar alltid efter att överträffa förväntningar.
SEB Kort finns representerat i alla nordiska länder. På det nystartade kontoret i Sundsvall arbetar vi mot den norska marknaden. Du blir en nyckelperson i satsningen och kommer att få stora möjligheter att bidra till teamet och SEB Korts utveckling.
Vem söker vi?
För att lyckas i din roll hos oss behöver du vara serviceinriktad och älska att göra det där lilla extra för kunden. Med din positiva attityd bidrar du till en stark teamkänsla och du förstår vikten av gott samarbete. Du har driv, är engagerad och känner igen dig i våra värderingar. Du är även strukturerad och noggrann, samtidigt som du har en förmåga att anpassa ditt kundbemötande efter situationen.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice, intresse för den digitala utvecklingen och bank- och finanssektorn. Du behärskar det norska språket samt kan uttrycka dig väl på svenska och engelska. Du har gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller motsvarande.
Att arbeta på SEB
Du kommer att arbeta i en spännande bransch som genomgår stora förändringar och på en arbetsplats som präglas av företagsamhet, öppenhet och genuint engagemang. Hos oss får du använda och bygga vidare på din talang, bland annat genom värdefulla utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Vi förstår värdet av ett flexibelt arbetsliv, friskvård och anställda som mår bra. Vidare har vi sedan starten tagit en aktiv del i samhällsutvecklingen och som anställd har du exempelvis möjlighet att bidra genom stiftelsen Mentor Sverige.
Läs gärna mer om vår organisation, hur vi ser på vår roll i samhället och vår vision på <a href="http://sebgroup.com">sebgroup.com</a>
Välkommen med din ansökan
Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande får du gärna skicka in din ansökan idag, men senaste datum för ansökan är den 10 januari 2017. Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Katarina Joneström, kontorschef på Amendo i Sundsvall, på telefon 070 - 299 95 65.
Du ansöker via <a href="http://www.amendo.se/">Amendos hemsida.</a>
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Keusch
0730 42 19 36
Pernilla Keusch
0730-42 19 36
Pernilla Keusch
073-042 19 36
Katarina Joneström
070 - 299 95 65
Pernilla Keusch
073 - 042 19 36
Pernilla Keusch
073 042 19 36
Katarina Joneström
070-299 9565
Katarina Joneström
070 299 95 65
Katarina Joneström
070-299 95 65
Katarina Joneström