Norsktalande kundtjänstmedarbetare till SEB Kort

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till SEB Kort

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till SEB Korts norsktalande kundserviceavdelning! Talar du flytande norska och brinner för service och trivs med att arbeta i en fartfylld miljö? Älskar du att uppnå resultat och drivs av att lösa problem? Kul! Då kan det vara dig som vi söker till SEBs huvudkontor i Arenastaden, Solna.

OM TJÄNSTEN

SEB Kort finns representerade i alla nordiska länder. De arbetar med en mängd olika varumärken såsom deras egna; SEB, Eurocard och Diners club samt en mängd olika co-brand partners. Deras kortkunder finns i båda segmenten privat och företag. Via SEBs olika kanaler; telefon, mail, och Facebook, har de över en miljon kundinteraktioner varje år.

I vart och ett av dessa kundmöten är det möjligt att göra skillnad. Av den anledningen är SEBs allra viktigaste mål att leverera service i världsklass. I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du bli en del av ett fantastiskt team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster.

Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara kundsupport via mail och telefon. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter, räntor samt guida dem i SEBs olika digitala kanaler med målet att alltid ge bästa tänkbara service till kunden.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen krävs ett stort serviceengagemang med en drivkraft av att nå mål och resultat. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du tycker om att samarbeta med andra då arbetet innebär mycket personlig kontakt med såväl kunder som kollegor. Då SEB arbetar med en stor bredd av produkter inom en föränderlig bransch är det viktigt att du trivs med att ständigt lära dig nya saker och att driva din egen kompetensutveckling.

Kontakterna sker på norska, svenska och engelska och därför är det viktigt att du är bekväm med att uttrycka dig på dessa språk i tal och skrift. Utöver detta lägger vi stor vikt att du förstår och har ett intresse för det digitala och tekniska då du i ditt arbete kommer hantera ett flertal IT-system och du kommer arbeta mycket med att guida kunderna i appar och på olika hemsidor. Det är meriterande om du talar fler nordiska språk, det är dock inget krav.

Vidare ser vi gärna att du har:

• En gymnasial utbildning
• Några års arbetslivserfarenhet
• Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll




WORKZ ERBJUDER

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Arbetsgivare: Workz
Uppdragsgivare: SEB Kort
Start: Juni
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stjärntorget 4, Solna
Arbetstider: Kontorstider

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

OM SEB

Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services.

Read more: https://sebgroup.com/

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 29 april 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024