Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Sundsvall

Norsktalande kundtjänstmedarbetare till Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Har du ett brinnande intresse för människor och service? Vill du arbeta för en stark nordisk kundservicepartner? Då är denna tjänst för dig. Ansök idag!
Om Dynava
Vår kund Dynava (Eniro 118 118 AB) är ett nationellt contact center med kontor på flera platser i landet med produktion i Sundsvall och Norrköping. Företaget hjälper andra företag i olika branscher med outsourcad service via telefon, e-post, chatt och sociala medier. Dynava erbjuder tjänster på svenska, engelska, norska, finska och danska och behöver nu förstärka sin verksamhet med en norsktalande kundtjänstmedarbetare.
Dynava strävar efter att skapa enastående kundserviceupplevelser oavsett kanal eller tid på dygnet och är en del av Eniro-koncernen med drygt 400 anställda där dom tillsammans tar hand om miljontals kundkontakter.
Om rollen
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med service och försäljning mot både företag och privatpersoner. Du kommer att hantera ärenden via telefon, e-post, sociala medier och chattar.
Din profil
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för människor, förstår vikten av att arbeta kundanpassat och kan arbeta självständigt. Ditt arbete kommer att utgå från din kontorsplats där telefonkontakt kommer att utgöra en stor del av dina arbetsdagar. Du talar flytande norska i tal och skrift och du har goda kunskaper i svenska. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper men det är med fördel om du tidigare har arbetat kundanpassat.
Krav för tjänsten
Flytande norska i tal och skrift
Goda kunskaper i svenska tal och skrift

Meriterande
Tidigare erfarenhet från kundtjänst / support / rådgivning eller liknande arbete
Erfarenhet från ärendehanteringssystem

Övrigt
Startdatum: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (möjlighet till deltid finns)
Ort: Sundsvall / Norrköping
Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av kunden.
Du söker tjänsten genom att besvara några frågor och bifoga ditt CV eller din Linkedin-profil. De kandidater som uppfyller grundkraven kommer att få en länk till ett personlighetstest och ett logiskt tänkande test. De som går vidare därefter bjuder vi in till digital intervju. Vi arbetar kompetensbaserat genom hela rekryteringsprocessen.
Vi går igenom urvalet löpande vilket innebär att rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Line Andersson via 076- 023 02 17 eller line@stegra.nu
Stegra Rekrytering AB hanterar hela rekryteringsprocessen och alla frågor om tjänsten besvaras av Stegra.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Stegra Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Postadress

Universitetsallén 32
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024