Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till välkänt retailbolag!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom bank & finans, försäkring, kundservice och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

AMGA söker en Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till vår kund i Stockholmsregionen.

Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag via AMGA, med möjlighet till anställning hos företaget.

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Norsktalande Kundtjänstmedarbetare som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice. Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i vår kundtjänst. Bolaget är ett välkänt bolag inom retail.

I tjänsten som Kundtjänstmedarbetare prioriteras service och kunden är alltid i fokus. Du brinner för kundservice och ger det där lilla extra.

Med fokus på kunden ansvarar du för all kommunikation gentemot våra norska kunder, genom att besvara inkommande samtal och mail. Vid behov är du också behjälplig på den svenska sidan.

AMGA AB kan för denna tjänst även erbjuda boende.

Vi söker dig som

Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för service. Du har tidigare erfarenhet av sälj, kundtjänst eller något annat serviceyrke.

Du har också mycket goda norska språkkunskaper, då du kommer att kommunicera både via telefon och mail. Du kommer också hantera våra sociala medier.

Du kommunicerar också obehindrat på svenska och engelska.

Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Vi arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse.

För att trivas i rollen som Kundtjänstmedarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt.

Om tjänsten

Bolaget är idag ett av Sveriges ledande retailbolag och har över 100 st butiker i hela Norden. Mer information ges under intervjun.

Månadslön via kollektivavtal samt förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2019-1-11, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson på 0705-116570 alt. alexander.magnusson@@amga.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 10 december 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024