Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Xzakt Kundrelation

Norsktalande Kundtjänstmedarbetare till Xzakt Kundrelation

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Xzakt har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Xzakt en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Xzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal och mail från främst privatkunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar och rådgivning. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Du ingår i ett befintligt team där ni supporterar på Norska. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har känsla för god kundservice
• Du talar och skriver obehindrat Norska
• Du talar och skriver obehindrat på Engelska

I rollen som kuntjänstmedarbetare på Xzakt har du kontakt med kunder dagligen via telefon och mejl. Du har en god känsla för service och kan enkelt kommunicera med kunder och personer inom ditt team. Xzakt är en arbetsplats med många medarbetare som har roligt tillsammans.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Gävle eller Skellefteå, enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, support, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, kundtjänst, heltid, norska

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 november 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024