Norsktalande Kundtjänstrådgivare - Power Tools

Norsktalande Kundtjänstrådgivare - Power Tools

Arbetsbeskrivning

Nu finns möjlighet att bli en del av vårt framgångsrika team i Helsingborg. Om du prioriterar förstklassig service och har bra kommunikationsförmåga, erbjuder vi dig träning och support för att lyckas i din roll. Vi erbjuder möjligheter för dig att utvecklas i din karriär och utveckla dina färdigheter.

Rollen:
På uppdrag av Power Tools klient kommer du att vara den första kontakten för att lösa kundförfrågningar via telefon, email, chat och sociala medier.
· Svara på frågor via telefon, email, chatt och sociala medier från slutanvändare, kunder och intern personal.
· Bistå kunder med pris-, leverans- och fakturainformation.
· Behandla beställningar dagligen.
· Behandling av klagomål, returer och krediter.
· Stöd med information om produkter, kampanjer och användningsområden för verktyg och tillbehör.
· Besvara och följa upp kundförfrågningar.
· Hantera och lösa leveransproblem.
· Säkerställa samtalskvalitet och kundnöjdhet.
· Övriga uppdrag som tilldelas.
Om dig:
· Talar norska, och helst ett annat nordiskt språk.
· Bra kunskaper i engelska.
· Erfarenhet av användning av MS Office paketet.
· Erfarenhet av SAP eller andra CRM system är meriterande men är ej ett krav.
· Intresse för elverktyg på hobby- eller professionell nivå.
· Problemlösare och kundorienterad.

För att förbereda dig för denna roll kommer det att finnas cirka 4-5 veckors grundutbildning från Concentrix och representanter från klienten.


#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Concentrix International Nordic AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2023
  • Ansök senast: 22 september 2023

Postadress

Rönnowsgatan 8 C
Helsingborg, 25225

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024