Norsktalande medarbetare till ombudssupport

Arbetsbeskrivning

Resurs Bank fortsätter att växa och vi behöver förstärka med en norsktalande medarbetare till vår ombudssupport. Vi erbjuder dig en arbetsplats med korta beslutsvägar, högt i tak och goda möjligheter till både personlig utveckling och utökat ansvar.

Arbetsuppgifter:

De dagliga arbetsuppgifterna består bl.a. av att med hög servicegrad hjälpa våra säljare och ombud genom att administrativt handlägga nya ombudsavtal, förse kunder med säljmaterial, assistera på telefon/mail samt underhålla vårt ombudsregister.

Som person är du:



• Serviceminded

• Flexibel

• Strukturerad

• Lyhörd

• Resultatinriktad

Vi sätter stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas hos oss är det dessutom viktigt att du gillar ett högt tempo. Du ska också gilla snabba beslut och att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Din erfarenhet och bakgrund:

Du arbetar sedan tidigare med kundservicerelaterat arbete och har en stark administrativ styrka. För att du ska trivas och vara framgångsrik i vår organisation behöver du gilla ett högt tempo och snabbt kunna växla mellan olika arbetsuppgifter och uppdrag. Goda kunskaper i norska både i tal och i skrift är ett krav. Du har minst gymnasieexamen och god datavana. Högskoleutbildning är önskvärt och ekonomisk utbildning är meriterande. Erfarenhet från arbete inom sälj är också meriterande. Likaså goda kunskaper i Excel.

Om Resurs Bank:

Resurs Bank är en av Sveriges mest snabbväxande banker. Vi ingår i Resurskoncernen som erbjuder bank- och finanstjänster samt försäkringsprodukter till detaljhandel, privatkonsumenter och företagskunder i Norden och delar av Europa. Resurs grundades 1977, består idag av företagen Resurs Bank och Solid Försäkringar och ägs av Nordic Capital Fund VII och Waldir AB.

Intervjuer och urval sker löpande, varför tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

PernillaKlein, Marknadsutvecklare

PetraBergqvist, HR Business Partner
042-38 20 05
RickardBöös,
042-450 33 66
EvaEngström, Gruppchef
042-38 32 56
JanNågård, Ansvarig Green Business
0728-533262
MattiasCallisen,
042-382031
MirkoPaspalj,
0736-44 32 47
IldiTuranji,
042-4504079
SandraBryngson,
042-450 32 87
SusanneAxelsson,
042-382044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Resurs Bank Helsingborg
  • 1 plats
  • Dag , Heltid , Provanställning
  • Publicerat: 6 augusti 2013

Besöksadress

Backaplan Deltavägen 6
None

Postadress

Ekslingan 9
Helsingborg, 25024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024