Norsktalande medarbetare till teknisk support

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

I din roll som medarbetare i vår kunds tekniska support kommer du främst att arbeta med inkommande kundsamtal och mail. Eftersom att du kommer att vara support och hjälpa kunderna med att lösa tekniska problem är det av yttersko vikt att du är serviceinriktad, lyhörd, kommunikativ och gillar att arbeta med människor. Omfattningen av tjänsten är cirka 80 procent och arbetstiderna är mestadels mellan 13.00 och 23.00, samt vissa helger. Vi söker nu personer som kan det norska språket flytande i tal och skrift.

Vem är du?

Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbeten sedan tidigare, men det är inget krav. Vi söker dig som har intresse för att hjälpa andra människor och som drivs av att ge den bästa servicen till kunderna. Viktigt är att du är lyhörd, positiv och har rätt attityd. Eftersom du kommer att jobba i en resultatinriktad organisation är det viktigt att du är driven och målmedveten. För att kunna besvara kundernas frågor samt att kunna registrera ärenden i olika kundsystem så krävs ett intresse av data och IT. Du har stöd av kollegor i mer avancerad support. Du ska vara en god kommunikatör och behärskar norska såväl muntligt som skriftligt.

Du erbjuds

Tjänsten ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och för rätt person finns goda chanser till en anställning direkt hos kunden efter cirka 6 månader. De sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen och arbetar i öppet kontorslandskap som är optimerat för en bekväm arbetsmiljö för sina medarbetare. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kandidatansvarig Paulina Stjernström via mail paulina.stjernstrom@jurekbemanning.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Om företaget

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Start:

Omgående

Lön:

Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag

Snarast, vi går igenom urvalet löpande

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson

Thomas Eklöf

Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki

Malin Alexandersson

Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström

Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 23 mars 2015

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024