OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com Nu söker vi en[norsktalande medarbetare som vill jobba med teknisk support för vår uppdragsgivare Symantec! I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer Du främst arbeta med inkommande samtal, mail och chatt.Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig mer om uppdraget.Vi söker Dig som behärskar[norska i såväl tal som skrift.Vi vill även att du är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd samt är data- och teknikintresserad.Det är meriterande om du jobbat med support tidigare eller har erfarenhet från kundtjänstarbete och/eller försäljning, det är dock inget krav.Vi vill att Du har goda kunskaper i engelska, i såväl[i tal som skrift, samt slutförd gymnasieutbildning.Vi tror att Du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng.-är kommunikativ och lyhörd.-är serviceminded och har god problemlösningsförmåga.-är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.-är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman