OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter vår tillväxtresa och söker nu dig som har erfarenhet av försäljning, är norsktalande och är intresserad av teknik. Vill du dessutom arbeta i en kundnära roll på en arbetsplats som starkt präglas av teamwork? Då är det kanske dig vi söker till rollen som innesäljare till Symetri med placering i Göteborg.
OM SYMETRI:
På Symetri utvecklar och tillhandahåller vi tekniska lösningar och tjänster för företag inom produktutveckling, arkitektur, konstruktion, bygg, infrastruktur samt tillverkningsindustrin. Vi gör det möjligt för företag att arbeta smartare för en bättre framtid genom att säkerställa tillgång till den expertis och teknologi de behöver för effektivt och hållbart arbete.
Vi utvecklar och distribuerar våra egenutvecklade lösningar och Symetri är en av Autodesks största solutions partner globalt. Vi utmanar människor att arbeta för en bättre framtid och vi värderar särskilt mycket engagemang, teamwork, mod och förändringsvilja. Symetri har ca 1 000 anställda i 7 länder på 33 kontor och ca 400 000 dagliga användare.
Symetri är ett expansivt bolag med stark finansiell styrka och ägs till 100% av Addnode Group som är noterat på Nasdaq Stockholm.
DIN NYA TJÄNST:
Du blir en del i vårt industriteam som arbetar med att hjälpa innovativa företag inom tillverkande industri att optimera sina utvecklingsprocesser, förenkla datahanteringen och förbättra kvaliteten genom produkternas hela livscykel.
I rollen som innesäljare på Symetri kommer du att arbeta med nya och befintliga kunder på den norska marknaden och med ansvar för hela försäljningsprocessen. En viktig del i arbete är att knyta nya kontakter och att utöka vår kundbas.
I ditt dagliga arbete ingår exempelvis att:
Konsultera befintliga kunder gällande programvaror inom tillverkningsindustri och hjälpa dem att digitalisera sin verksamhet.
Konsultera kunder gällande licensavtal och kampanjer.
Följa upp leads och ta kontakt med både nya samt befintliga kunder.
OM TEAMET:
Symetris nordiska innesäljteam består av ca 10 medarbetare. Vi har en väldigt bra teamkänsla där alla hjälper varandra att lyckas och vi har högt i tak. Vi har nära samarbete med andra säljteam och även våra konsulter både i pre-sales och projektgenomförande.
DINA KVALIFIKATIONER:
För att lyckas i rollen som innesäljare hos Symetri är det avgörande att du:
Har några års erfarenhet av renodlad försäljning och/eller från ett serviceyrke som inkluderar försäljning.
Är nyfiken, orädd och driven samt tycker om att arbeta i team
Har goda kunskaper i norska i både tal och skrift samt grundläggande kunskaper i svenska samt engelska.
Har god datorvana, där erfarenhet av CRM- och affärssystem såsom Microsoft Dynamics eller liknande är meriterande
Har teknisk förståelse, där det är meriterande med erfarenhet från tillverkande industri
PLACERING:
Tjänsten innebär placering på Symetris kontor i Göteborg.
OM ANSTÄLLNINGEN:
Detta är en direktrekrytering, vilket betyder att Friday och vår kund Symetri tillsammans ansvarar för rekryteringsprocessen men att du blir anställd direkt hos Symetri.
ÖVRIG INFO:
Omfattning: Heltid, tillsvidare.
Start: Omgående.
Rekryteringsansvarig: Marta Laszewska, Friday.
OM FRIDAY:
Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.
Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?